Gevezesessizlik
oooo Kimler Gelmiş Efendim. Siz Gelmeseydiniz Biz Gelecektik!! gülümse

Gevezesessizlik

Yaşama Dair Her Şey Birlikte Hep Beraber
 
AnasayfaPortalliSSSAramaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 son sözler:)))

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
~özlem~
Özel Üye
Özel Üye
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 1244
Yaş : 28
Ülke : Türkiye
Burcu : Boğa
Hangi Takımlısınız : tabi ki GALATASARAYYYYY... başka takım mı war yaaa
Kayıt tarihi : 19/09/07

MesajKonu: son sözler:)))   1st Şubat 2008, 20:12

Postanede bana ait bir koli varmis onu almaya geldim...



O irmikleri neden aldin Nurten? Helva mi yapacan? Niçin?



Inönu Besiktas'a mezar olacak!



Kadiköy Fener'e Mezar olacak



Bahse girme ben bu seyi yerim!


Korkma hanim bu saatte kapimizi kim çalacak? Tanidik biridir...



Yalan söylüyorsam suracikta öliim...



Tahliye mi oluyorum imam efendi?



Gel abi burasi boyu geçmiyo...



Gelen sey köpek baligina ne kadar benziyo...



Hepbirlikte gelmeye cesaret edemezler.



Korkma ben attigimi vururum.



Abi, seytan doldurur...



Karicim, son günlerde biraz kilo aldin galiba?



Elektrikçiye ne gerek var canim, ben simdi hallederim...



Ben sari isikta geçerim.



Oglum lan su herife ayi deme bak



Senin ipne oldugun söyleniyo



Haniim, bi kibrit yak da bakalim bu ne kokusuymus....



Aya bak aya!! Kamyon fari gibi...



Yaklasirsaniz atlarim...



Baba... Ben hamileyim.



Bakin çocuklar, bu deney seti, kapagi açilinca güvenlik önlemi olaraktan elektrigi keser.



Yaw Ruhi abi burasi galiba Fener tribunu diil yaw...



Çavus bu fitilin uzunlugu ne kadardi?



Bence burada mayin yok



Abiii, formating drive c ne demek?



Sevgilim, abin bizi böyle görse ne yapardi?



Kanin yerde kalmayacak!



Çekilsene önümden kro herif!..



Bi kere yaptim, yine yaparim...



Merak etme bizi vuramaz, menzilin disindayiz...



Erkeksen vur!..



Yok olm elektrik gelmiyo su anda...



Kadranda 260 kmh yaziyo ama ben bunu geçerim hoca...



Bungee jumping çok zevkli bi olaymis ya...



Sevgilim uçaktan ariyorum..



Korkma, bu tünelden yillardir tren geçmiyor...



Abi ben bu ayiyi silah kullanmadan öldürürüm...



Yok merak etme, formatlamam hard diskini, biliyom ben bu isi...



Anne, az önce üzerinde kizilay olan dolaptan bonibon alip yedim...



Benj sarhojz degilim! (direksiyon basinda)



Tutmayin lan beni, bittin olm sen!!!



Su sisenin üstünde neden "Siyanür" yaziyor?



Su anda konustuklarimizi duysa bizi öldürür.



Gel bak Pentagon'u hack ettim!



Allaah! Adam çarpiliyo len, yardim edin!



Bak, islemciyi çikar, kabloyu 220 Volt yaziyo ya, heh, oraya tak!


Show haberi çevirir misin?


RASIM ABI SU OMZUMU BI KÜTÜRDETSENE



GEEEEL, GEEEL SAG YAP GEEEL...

MÜJDEMI ISTERIM TURAN ABI BIR KIZIN DAHA OLDU.

_________________
Sürükleniyorum ve kİmseyi suçLamıyorum.hani derler ya kaderini değiştirmek insanın kendi elinde ama öyle değil işte yaşayıp göreceksin Bir acı yadA mutluluk bir Şeyler sen istemesende seni göTürüyor.ben öyle uğrAştım ki böyle olmasın herşey yolunda gitsiN diye ama olmadı yapamadım....
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
son sözler:)))
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Süper Gözler!
» Buyuklerden Anlamlı Sözler
» AİLE İLE İLGİLİ GÜZEL SÖZLER
» Bir kadına söylenecek en hoş söz ...
» BiZ VATAN ÇiÇEGiNi KANIMIZLA SULADIK

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Gevezesessizlik :: EGLENCE :: GÜLÜMSE BİRAZ :: Fıkralar Komik Yazılar-
Buraya geçin: